en lugn dag i auckland

hej igen!!

idag har solen skinit heeela dagen, det ar stekhett i solen! det ar ju mandag idag, sa det har bara varit jag och sofies pojkvan hemma. han har talmodigt forsokt lara mig reglerna i en amerikansk fotbollsmatch. det var namligen en san match pa tv idag. jag kan arligt saga att jag inte ar sa imponerad. det verkar ju vara ett ganska intelligenbefriat spel. alla bara springer omkring och kastar sig over varandra i stora harliga svettiga hogar.

har ocksa tillbringat lite tid pa deras soliga uteplats, och fatt en fin branna!!! japp. ar nog sa brun som jag brukar bli om sommren hemma, fast har har det hittills bara varit nara soldagar, sa jag hoppas pa att bli annu brunare! har i alla fall glassat hela dagen, skont! har aven borjat skriva en lista pa saker jag ska gora nar jag kommer hem ;)

vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hihi du e rolig. Vad ska du då göra? Jag vill oxå bli brun(inte av lera o får o hästar hahahah)utan av solen åh vad skööööönt!!

2009-12-14 @ 14:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0